Je samozřejmé, že každá firma chce dosáhnout co největšího zisku. To mimo jiné také znamená mít co největší množství zákazníků. A ty je nutné nějak přilákat. K tomuto účelu se využívá nejrůznějších postupů, které mají lidem ukázat, jak se o své zákazníky daná firma stará.
Obvykle se prezentuje například tím, jak svým klientům vychází vstříc v nejrůznějších situacích a jak se jim snaží ulehčit život. K tomu samozřejmě patří v současné době také to, že jim umožní nákup z pohodlí domova, tedy nákup přes internet.
To může samozřejmě fungovat u většiny druhů zboží, ale co taková květinářství? Co vše musí webové stránky jako například https://www.florservice.cz/vence-proutene-c34/ udělat, aby se jejich zboží, jako je například proutěný věnec, dostalo v pořádku k zákazníkovi, který si je objednal?
V první řadě je důležité, aby web byl aktuální, hlavně co se skladových zásob jednotlivých produktů týče. Asi by neudělalo dobré jméno, kdyby si zákazník objednal něco, o čem web tvrdí, že je dostupné, jen aby zjistil, že bude muset čekat, neboť dané zboží ve skutečnosti na skladě není a musí se čekat, až jim jej dodají.
Dále je zde otázka balení. Pokud posíláme květiny, je zapotřebí tomu věnovat velkou pozornost. Ty řezané je lepší rozvážet rovnou kurýrní službou, a to pouze v omezeném okruhu od nejbližší prodejny, která je má momentálně dostupné.
Ty v květináči snesou i přepravu obyčejnou poštou, pokud jsou dobře zabaleny. Je jasné, že po vybalení nebudou vypadat nejlépe, ale během pár dní by se měly vzpamatovat. Jen je třeba uvážit nejen jejich ochranu před mechanickým poškozením či vysypáním substrátu, ale také před vlivem počasí, zvláště v parném létě nebo studené zimě.
Je tedy vidět, že posílání jakýchkoliv živých rostlin není něco, co se dá brát na lehkou váhu. Pokud totiž něco zkazíme a zákazníkovi přijde mrtvá květina, pak bude, a právem, požadovat buď náhradní nebo své peníze zpět. A bude to jen vaše chyba.