Když přijde nějaký návštěvník čili potencionální klient nějakým způsobem na vaše stránky, tak pomocí metody Eye tracking se může správce webových stránek dozvědět, kam se návštěvník nejčastěji dívá, do kterých rubrik, co ho nejvíce zajímá. Tohle je vysoce efektivní metoda, která je naprosto skvělá a určitě je jednoznačně nejlepší technologií. Takhle můžete všechno krásně zacílit a vědět, kterou část vašeho webu je dobré optimalizovat pomocí zpětných článků a podobně.
Budete vědět, čemu věnovat pozornost, na co se zaměřit, co zákazníky zajímá nejvíce, co používají za slova, kdy chtějí využít vyhledávač přímo na vašich stránkách. Je to jenom na vás a vy sami uvidíte, jak tohle funguje. Podle toho můžete směřovat důležitá sdělení, kam je dát, do které záložky a podobně. Je to hojně využívaná metoda na velkých internetových stránkách, které jsou opravdu na úrovni a opravdu se snaží majitel co nejvíce přizpůsobit právě klientům, to je bez pochyb.
Efektivita
Pokud vám záleží na tom, jak si vede klient, na co se kouká, co ho nejvíce zajímá a chtěli byste se zlepšovat a dělat všechno cíleně, tak právě tahle metoda je nejlepší a má veliké výsledky, to si pište. Rozhodně tohle všechno musíte minimálně vyzkoušet a podívat se na to svýma očima. Všechny tyhle výzkumy budou mít za následek obrovské zlepšení a vše bude na základě reálných faktů, to je také velice jasné. Nemějte žádné obavy a určitě vyzkoušejte všechno co vám a vašim stránkám pomůže, protože tohle jsou jen malé kroky, ale ve výsledku, když jich uděláte více, tak se odlišíte a uvidíte, jak to bude skvělé. Nemusíte se bát, že by byl výzkum nějak zmařen a podobně, protože tohle je naprosto všechno reálné a opravdu to funguje, to je také důležité tohle zmínit a vyzdvihnout. Realita je vždy velice důležitým faktorem. Zkuste to také, pokud na to máte finance, je to skvělý marketingový tah.