Jde o to, že i tato vele chytrá mašinka umí jen to, co ji naučili lidé a někam zapsali. Většinou na pevný, takzvaný hadr, tedy hard disk. Potíž je v tom, že ani on není věčný, a ani součástky v jakémkoli počítači. A to ani nerozebírám software, který nadělá (pokud je špatný) více škod nežli užitku. Ostatně, je jedno zda pád systému zavinil hardware, nebo software, počítač prostě ne a ne nastartovat. Ventilátorky sice hučí, ale to je všechno.
Nemá smyslu zuřit, i když tam máme práci za celý rok. Strkání ruličky dynamitu do stroje také moc nepomůže. Pravda, momentálně nenáviděný stroj bude pryč i s trvalým bydlištěm a pokud jste neutekli do dostatečné vzdálenosti i s vámi. Ovšem tím se nic nevyřešilo. Pokud máte svou práci zálohovanou, a to kdekoli, můžete být klidní, protože si ji prostě přetáhnete jinam a pracujete dál. Pokud ovšem zálohu nemáte, jste, jak se lidově říká ve slušné společnosti, v loji.
Nyní teprve nastává období zpytování svědomí, proč já osel jsem si to nezálohoval, ale už je prostě pozdě. Ovšem není třeba zoufat, ale doufat.
Nejlepší řešení dané situace je velmi jednoduché. Zapište si, pokud to tedy víte, co jste dělali naposledy, nebo jaký program jste naposledy stahovali. Ne, že by vás to zachránilo, ale pomůže to třeba rychleji najít viníka pádu systému. Nu a pak vezměte všechno příslušenství, tedy klávesnici a myš a zaneste to všechno do opravny. Servis PC Beroun je tady právě od toho.
Počítač zde zanechte a také telefon na sebe, protože vám budou volat, když bude třeba konzultace s vámi a samozřejmě pak, až bude dílo, tedy oprava hotova.
Jinak vás budou kontaktovat jen v případě, že bude navýšena předpokládaná a vám sdělená výše ceny za celou opravu. Ano, i to se stává. Sice zcela zřídka, ale stává. Nu a pak až to bude vše v pořádku, zajdete si pro svůj opravený počítač a budete vědět, že vám je zprovoznili skuteční odborníci.